מדיניות החזרות

 

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים: האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 (להלן: "החוק").

בידי המזמין (ולא הנמען) לבטל את ההזמנה שנעשתה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן. הזיכוי יועבר ללקוח באמצעות אופן התשלום אותו ביצע (לדוגמא: לקוח אשר שילם באשראי יזוכה כרטיס האשראי אותו העביר לחברה). חריג- העברה בנקאית אשר תועבר באמצעות המחאה אשר תשלח בדואר.

במקרה של ביטול עיסקה ע"י הלקוח, תפעל החברה בהתאם להוראות החוק, החזרת מוצרים אפשרית ממספר סיבות:

  1. המידה או הצבע שקיבלתם אינו הצבע שהזמנתם (קיימת סטייה של עד 20% מהצבע בתמונה).

  2. קיים "פאק" או "דפקט" בייצור המוצר, במצב זה מוצר חדש ישלח ללקוח לאחר שאנחנו נקבל את המוצר הפגום.

  3. החזרת מוצרים תתאפשר רק עם הטיקט המקורי שלו, ללא סימני שימוש או כביסה.

במקרה שהלקוח אינו מרוצה מהמוצר מכל סיבה שאינה מצוינת לעיל – ניתן לבטל את העסקה בהתאם להוראות החוק. לשם כך, על הלקוח לשלוח את המוצר לאחד מכתובות המחסנים שלנו, כאשר עלות המשלוח חלה על הלקוח בלבד. מילו סטור אינה אחראית על החזרת מוצרים באמצעות דואר ישראל או כל חברת שליחויות אחרת.

עם קבלת המוצר ובכפוף לאישור מצבו התקין, יינתן ללקוח זיכוי כספי לרכישה באתר או החזר כספי לכרטיס האשראי, וזאת בהתאם לקריטריונים המפורטים בתקנון ובהתאם לחוק.

  • החזר כספי – עד 14 ימים ממועד קבלת המוצר.

  • החלפה – עד 14 ימים ממועד קבלת המוצר.

מרגע שהמשלוח נשלח ללקוח, לא ניתן לבטל את העסקה עד לקבלת המוצר בפועל והחזרתו אלינו.

חשוב לדעת: ההזמנה מגיעה מחו"ל ומיובאת במיוחד עבור הלקוח. לא ניתן לבטל או להחזיר מוצר בטענה כי “ציפיתי שהמשלוח יגיע מוקדם יותר”. בעת הרכישה הלקוח מאשר ומסכים לתקופת המשלוח המצוינת באתר, ואינו רשאי לדרוש ביטול או החזר בשל ציפייה אישית למועד אספקה מוקדם יותר.